Boom Boom Pow...

Snart helg igen, tiden går så fort! Jobbar typ inget i helgen heller, så blir nog utgång imon. Vädret ska ligga runt 20 grader med, så skönt! Igår var en slapp arbetsdag, Char hade playdate med Robins barn, så det blev o va barnvakt där borta, så vi kollade på Gremlings. Efter där åkte vi hem, åt lite o gick med hundarna sen skulle jag hämta min värdmamma på JFK. Blev inte riktigt som planerat. Som tur väl är hade jag Robin o Rickard som stöd, körde nämligen genom hela Manhattan, den fula gpsen gav mig helt fel väg, den ville inte en enda gång att jag skulle köra på nån motorväg. Så resan som skulle ta 40 min tog 2 timmar. ILLA. O vi höll på o dö med när en ful taxibil tar sig friheten o kör rätt ut, läskigt ändå. Men vi kom hem oskadda. Idag var också en slappdag, jobbade lite lite på morgonen, sen åkte jag till Robin o drog med mig Rickard på lite kinamat o så. Sen var det bara o hem o börja jobba. Jag o Char satt ute i flera timmar, så sjukt varmt o skönt. Sen åkte vi till Boston Market för lite kvällsmat o nu är hon på softball. Ska snart hämta upp henne där sen slutar jag för dagen. Skönt skönt! Får se vad som händer efter:) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

black eyed peas nya låt :D

2009-04-17 @ 23:30:01
Postat av: Anonym

från pärlan ;D

2009-04-17 @ 23:30:14
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 23:31:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0