...

Jaha ja, orkar inte uppdatera. Helg snart igen. Känns skönt, eftersom det ska bli 28 grader:) fast jag ska jobba mkt dock, men men. Helgen som var, va rolig. Blev utgång i White Plains både fre lör med Robin o Rickard. Riktigt roligt! Sen lite jobb med. Söndagen blev det lite mys i New York på kvällen, Rickards sista sightseeing dag, så vi åkte ner till Battery Park o tog Staten Island ferry för o se frihetsgudinnan o Manhattan skyline by night. Sen körde vi runt lite, åt lite mat o hade trevligt! Måndagen fick jag agera chaufför. Körde Rickard till flygplatsen, men först lite shopping i New York. Så jag körde in till Manhattan o körde runt runt medans Rickard shoppade, är nämligen omöjligt o få parkering, om man nu inte vill betala 10 dollar/ halvtimme typ. Sen körde vi till Newark o sa hej då. O sen bara hem o jobba igen. Inte för att det känns som jobb dock, för det är så slappt o jag hänger mest med Char, o oftast med Robin o Peyton. i helgen blir det gasnka mkt jobb, men det blir även New York o FILIP O FREDRIK LIVE FRÅN NEW YORK! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0