Svergiebesök!

Nu har min älskade o efterlängtade familj anlänt, förutom Mattias då. Dom landade på Newark i Söndags, riktigt riktigt roligt o ha dom här igen! Inte sett dom på 8 månader, helt sjukt! Vi sov i Scarsdale hos familjen sön-tis. Sen drog vi iväg på en roadtrip upstate. Blev besök på Woodstock, 40 år sen denna veckan som det var. Sen stack vi vidare till Providence, Rhode Island. Sov där en natt, sen vidare till Boston o va där en natt. Jätte bra!!! Nu är i inne i city, blir här till måndag. O idag blev det shoooopping! Så roligt. Jag o Pärlan tillbringade en massa timmar med shopping o att pruta i Chinatown. Shoppa det sista nu innan hemfärd:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan! JAg vill ka som au pair tll new york och undrar om jag hade kunnat få din mailadress och ställa lte frågor kring det. Hälsningar sofie :)

2010-06-20 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0