Tisdag.

Snart kommer snorungen, snart kommer familjen, ska lämnar jag USA o snart träffar jag Robin igen. Det är otroligt hur många tankar som snurrar i huvudet just nu, jag går runt med en nervös känsla i kroppen för det är mkt som händer just nu. Det är roligt o packa faktiskt. Jag är verkligen färdig med detta livet, inte färdig med USA o New York dock. Men det kommer mer New York, I´ll be back. 

Idag hängde jag mest vid poolen, det är så skönt. Är som o va på semester utomlands o bo på ett Alla inclusive hotell, ligga vid poolen i 35 graders värme gratis mat o gratis dricka, hur mkt man vill:) Har jobbat lite extra hos familjen igår kväll o ikväll, har städat källaren. Eftersom deras städerska är helt kass, det är lika smutsigt när hon går som när hon kommer. Så hon kan alltså ingenting:) Så jag jobbade 7,5 timma på o städa källaren, jag fick 150 dollar. Tackar! Kan behövas nu när jag är helt pank. Mkt o shoppa innan hemresan:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0