Skicka hem mig!

Jag vet inte varför men jag har så otroligt mycket hemlängtan nu, jag vill bara hem. Är nog för att det är så lite tid kvar, har redan vart borta i 11 månader, lite mer faktiskt. Veckorna går sakta men ändå fort. Förra veckan blev det en hel den tennis, riktigt roligt! O i helgen blev det mys med Marie o Elina, sen utgång på kvällen. Blev open bar på Katra o sen the Annex, riktigt roligt. Söndagen var seg, sen blev det stan på kvällen. Redan onsdag. Vi har gäster här som kommer från Karibien, dom sa att jag va välkommen när jag ville:) Skönt ändå. Så igår passade jag deras barn, hon är 12. Båda låg sjuka hemma så d va inte så jobbigt. Sen film o glass med Robin. Idag var det lika segt, är jätte förkyld så jag orkar ingenting. Jobbade några timmar på morgonen. Robin sov här så jag gick o la mig igen, så skönt. Ikväll blir det nog slappt, o plugg med. Men snart är den tråkiga kursen över. 

Snart ses vi där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0