Weekendkurs.

Helg ja som sagt, o den tillbringas på Manhattanville college, American Studies. Drygt! Lektioner mellan 9-18, inte okej. O så likadant imon, vem orkar liksom? Men nu vet jag allt om Amish folket iaf. Men men... Ikväll blev det pizza med familjen sen gick jag o Robin på bio, såg Bruno. Sjuukt rolig film o helt störd!

Nu blir det sömn, upp tidigt imon för en rikigt lång o dryg dag i ett kallt klassrum där det inte är mer än 13 grader så man blir köldskadad. Jaja

Good night people!







VALROSS!


Chars o min sista dag o Lily


Dylan´s candy bar


Jag o Marie drog till Coney Island



Kommentarer
Postat av: carolin

vilka roliga vatten bilder :D

2009-07-23 @ 04:25:59
URL: http://www.metrobloggen.se/aupairiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0