June 15th

Det är juni det är sommar, men värmen är inte riktigt här, eller inte denna veckan iaf. Bara regn! Så drygt! Allt flyter på som vanligt, är dock vääldigt trött på au pair jobbet. Men jag o Char har väldigt roligt iallafall. Men nästa fredag åker hon till Camp i 2 månader. Då blir det drygt här hemma. Jobbar bara lite, ska mest gå ut m hundarna. Sen kommer hon hem i augusti o då kommer mamma pappa o syster hit, sen efter några veckor flyttar jag hem. Så tiden går fort!

Jag o Marie tog oss ett tripp till Coney Island, jätte mysigt var det, o kul hade vi:) På kvällen blev det utgång, himla trevligt! Sen hängt mkt vid poolen med Robin o bara slappat. I helgen blev det lugnt. Jag o Robin va ute o åt i Fredags på Applebees efter blev det bio, Taking of the Pelham 1 2 3. Helt okej. Bio igår med, UP, jätte söt film. O just det, förra helgen såg vi The Hangover! Den roligaste filmen på länge!!! 

Snart får jag flygbiljetten hem, känns rätt konstigt! Ska spara en massa pengar till min o Robins roadtrip i höst med:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0