Finbesök.

Kass uppdatering! 

För en vecka sen mötte jag upp min mormor o morfar på Gran Central, så roligt! Så mysigt o träffa dom igen! Vi har strosat runt o ätit god mat:) Har inte kunnat va inne så mkt i stan för jag har ju jobbat, men dom har klarat sig så bra själva:) Helgen va trevlig. Var en intressant fredageftermiddag som sedan nu har lett till att en av mina drömmar gått i uppfyllelse, så bra kommer det bli. På kvällen satt jag o Robin i Bryant Park o drack lite drinkar o hade trevligt. Lördagen blev det jobb, mkt jobb. 14 timmar blev det. Men på ett sätt var det trevligt! Min värdfamilj hade vinprovarkväll, så jag hjälpte till o förbereda allt, sen kom gästerna. Så provade vi vin, det var roligt. Mindre roligt dock o städa upp allt efter dom, men men... Söndagen var slapp, hängde med Robin, o senare kom mormor o morfar hit på middag för o träffa min kära värdfamilj. Jätte trevligt var det! O sen ny vecka igen ja, det har blivit shopping o city mest, o sen jobb då. O idag sa jag hej då till mormor o morfar, vi åt först en jätte god lunch på en mysig uteservering, för vädret är kanon! Blev grillad lax, riktigt gott! Efter jag sa hej då åkte jag till Brooklyn för o hälsa på Marie. Senare på eftermiddagen kom Robin in, strosade runt o hängde lite i parken. Sen på kvällen blev det ett litet mingelparty, så trevligt. 

God natt!

Kommentarer
Postat av: frittan

annsi! nu blir jag nyfiken. vadå för önskan? hihi! härligt att allt är kanon därborta! jag tycker fortfarnade att du var galen o modig som vågade :) jag hade aldrig vågat :D puss

2009-05-22 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0