Having a good time!

Det rullar på. Veckan som gått o förra helgen var kanon. Kan ha vart för att vädret har varit så underbart, 28-32 grader sen i fredags till tisdag. Hur skönt som helst. Förra helgen var skön. Det blev jobb på fredagen, så jag Char Robin o Peyton åker på bio, såg 17 again. Lördagen blev det stranden, så skönt:) O på kvällen mötte jag upp Jenny och Denize i White Plains för o dricka lite drinkar i sommarvärmen på en uteservering. Lovely! På söndagen vankades det Filip o Fredrik Söndagsparty! Mötte upp Denize på Grand Central o tog tunnelbanan till Chelsea där det spelas in, i Martha Stewarts studio. Mötte upp resten av folket o sedan sattes det igång. Satt typ längst fram, så bra! Mötte sedan upp Robin neråt downtown o sen hem, då gick vi på bio, Obsessed. Inte så bra som jag trodde den skulle va, rätt kass faktiskt. Annars flyter allt annars på som vanligt. Familjen är underbar o jag har riktigt roligt med mitt barn. Kan inte ha en bättre familj alltså! Idag var det ju Valborg som sagt, blev inget firande. Blev bara film o glass med Robin. Det fick duga:) Fredag äntligen imon o då blir det jobb. Blir väl antagligen bio på kvällen, jobbar lite på lördagen o sen bär det av det Philadelphia lördag-söndag med Robin. Ska bli roligt o se nått annat:)

God natt!

Kommentarer
Postat av: frida w

så var 17 again bra? vi funderade på att se den idag men det blev wolverine iställe :) härligt att du har det bra annsi :D

2009-05-02 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0