Just a smalltown girl...

Nu är det helg igen, tiden går så fort. O i veckan fick jag mail från Cultural Care att jag måste bestämma hemresedatum, lite panik ändå. För jag vet inte om jag vill förlänga eller åka hem. Egentligen är jag trött på au pair jobbet. Så kul är det liksom inte. Eller jag har riktigt roligt med Char, men annars är det inte så kul. O hon ska ju på camp i 2 månader, så det blir jag o föräldrarna:) Så vart ska jag? Förra helgen var vädret kanon. Låg o slappade vid poolen hos Robin. Så skönt. Sen kom Marie o Denize på kvällen. Blev riktigt trevligt med god mat o dryck. Det var memorial day på måndagen så alla va lediga. jag med typ, så först låg jag o Robin vid hans pool, men sen åkte vi till en country club som min familj är medlemma i. Skönt var det! Så det stället kommer jag besöka mkt i sommar. Sen har det varit jobb, inte så jobbigt. O det är det som gör det så tråkigt egentligen, att det inte finns nått o göra. Borde tycka det är skönt, men nja, rätt segt. I helgen är char inte hemma, så det blir slappt. blir nog utgång i helgen med. Ska också beställa tid för klipp o färg, ser faktiskt inte riktigt klok ut i huvudet.

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Jo kom hem. Så kan jag alltid färga och klippa dig när du vill :)

2009-05-30 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0